2011-03-05


Lördag

Bojkottade Andra chansen nu. Båda mina favoriter åkte ut. Loreen och Linda Pritchard.
Hur röstar folk egentligen?
Svarar själv på den frågan: Dåligt.

Idag har jag varit på dop.
Min kusins dotter döptes.

Alice Emma Lilo Susanna

Det var himla trevligt och efteråt fick vi så himla goda räkmackor. Åt så jag nästan sprack! :)



Efter dopet hämtade jag min gubbe från jobbet och så köpte vi lite godis och sedan åkte vi till affären och köpte lite mat. Men jag är helt proppmätt.
Kunde bara få i mej lite godisar och juice såklart! :)

Så här såg jag ut idag:











Det kliar! Den växer så det knakar!


Kommentarer
Postat av: Michaela Kullberg

Vilken fin mage du har! Kul för er :)

2011-03-15 @ 19:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback