2011-05-01

Söndag

Maj maj måne... jag kan lura dej till Skåne.

I helgen drog jag till min faster och hennes gubbes "stuga" i Dalsland, vilket är ett tvåvåningshus. Men det ligger i urskogen och där finns ingen indragen el eller varmvatten.
Underbart. Nu är man utvilad. Man blir det där. :)





Vi spelade Skip-bo och åt massa gott.







Det blev också skålande med Champagne.
Dock inte för mej. Jag skålade med Coca-Cola. :)



Faster Merja och Arja planterade pil.



Det växer och blir sånna här långa pinnar.



Och av det kan man göra diverse fantastiska kreationer som korgar tex.



Nu är jag hemkommen och jag fick massa skott av Merja!
Snart har jag lite mer än bara 2 blommor här i mitt lilla hem! Jeeej.
Men jag tar tacksamt emot fler om någon har!

Just nu slutar min käre make jobbet.
Längtar efter honom nu. Har varit borta från honom en hel helg.
Faster Merjas gubbe Seppo gör egen rökt korv i ett uthus som han har där på stugan och Chris älskar det.
Jag fick med mej en hel kasse hem med korv till min gubbe. Gissa om han kommer att bli överlycklig! :)
Ska bli roligt att överraska honom.

Ha en bra söndag!

// Katti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback