2011-05-05

Torsdag

Tänk att man kan bli så glad för en blomma!
Unnade mej den när jag var och handlade på Ica igår. :)



Igår gick jag som sagt och la mej och ställde klockan på elva för att jag skulle röja lite och fixa innan min redoviningskonsult kom. Men när jag lagt mej ringde en kund och så gick jag ner till mitt kontor. Sen glömde jag telefonen där och gick upp och la mej.
Vaknade kvart över tolv av att min redovisningskonsult ringde på dörren!
Så tokigt allt blev...
Men men, vi fikade och satt och pratade en timme. :)

På eftermiddagen igår hade jag en facial med två jättetrevliga tjejer i min studio.

Idag kommer min väninna Veronika hit. Ska bli roligt.
Sen kommer en annan väninna också som heter Marina. Hade en facial inbokad ikväll men den blev framflyttad en vecka.

Fick inte gjort bordet igår heller.
Imorgon e min gubbe ledig och sedan hela helgen.
Då brukar jag få mer energi och börja fixa och dona. Kanske man får tummen ur då?

Kram till er alla! :)
// K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback