2011-05-09

Måndag

God morgon!

Usch och fy. Hade en jätteäcklig skalbagge eller nått flygfä här i mitt kontor som jag dödade med en bunt analyskort nyss. :D
Den var inte trevlig.

Den här veckan har passerat och jag har varit helt dödens död.
All energi har varit borta och jag har mest sovit och bara inte gjort något alls.
Tror att det beror på att jag slarvat med mina järntabletter för nu när jag varit jätteordentlig så känner jag att jag börjar få tillbaka lite av energin igen...

Bordet har jag inte tagit tag i än heller.
Men men... Det kommer väl om energin kommer tillbaks.

Igår hade jag först en facial i Borås och sedan en klass på kvällen i Mölnlycke.
Idag är det unitmöte och då kör vi Make up.

Skriver kanske mer sedan.
Nu e det dax att väcka den stora tösen som fyller 13 på torsdag!
Hur stor e inte hon då???

Ha en fantastisk vecka!

Kram K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback