2011-05-11

Onsdag

God morgon.
Den här sista veckan och förra har jag varit helt galet trött. Så som man var i början av graviditeten.
Jag sover länge på morgonen men sen på eftermiddagen e jag så himla trött att jag måste gå och lägga mej och ta en tupplur. Detta gör mej inte på något sätt mer pigg för sen på kvällen e jag helt sjukt trött igen och måste gå och lägga mej senast tolv.
Och sen sover jag länge på morgonen igen. Idag vaknade jag kl. 10 av att telefonen ringde.

På förmiddagarna e jag någorlunda pigg iallafall.
Igår mailade jag lite reklam till ALLA kunder som är registrerade i min webshop. Det tog bara tre timmar! :D Dom e några hundra... Fem - sex hundra kanske...?

Började faktiskt kolla lite på bordet också! Slipade lite på den medans det var melodifestival.
Vinklarna och vråerna e inte helt lätta att slipa med maskin så det får man göra för hand.
Tänkte göra ett försök att börja måla den idag.

Bokning av klasser är vad som gäller idag också och posta lite paket.

Hoppas ni mår bra!

Kram på er!

Love K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback