2011-05-13

Fredag den trettonde

Inget oturligt har hänt men blä vilken pissdag det har varit i allmänhet.
Fy bubblan va trist!
Jag har bokat massa klasser och facilas men det e väl i princip det enda vettiga jag gjort på hela dagen.
Annars har det varit så himla långtråkigt och segt hela dagen. :(
Inte min dag alls...

I morgon har vi Kick off event på Radison hotell i stan med min senior.
Det ska bli roligt iallafall.
Vi börjar kl. 10 och så slutar det halv fem.
Späckat hela dagen. Det lär inte bli en långtråkig dag iallafall... :)

Chris e trött som bara den.
Vi började kolla på världens sämsta film på TV men han somnade mitt i den. Om jag inte sovit så länge på morgonen så hade jag säkert somnat med. Kommer inget bra alls idag juh!

Nä, nu ska jag kolla lite i mina mappar vad jag ska prata om på Kick offen inför några av tjejerna imorgon.

Ha det bättee än mej!
Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej.

Jag satt och googlade efter en ring och hittade din blogg. Jag vill absolut ha att ringarna sitter ihop så nu undrar jag vart du köpt din ring.

Tack.



http://kattitingeling.blogg.se/2009/november/2009-11-27.html

2011-05-14 @ 10:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback