2011-05-24

Tisdag

God morgon.
Igår hade vi så himla bra utbildning! Wow! Blev så inspererad!

Idag ska jag ha en facial, sen ska jag hämta paket till min nya konsult som skrev in sej i fredags. Hennes paket var klart redan igår! Snabbt jobbat! :)
Klockan fyra ska jag ha företagspresentaion i Borås och sen efter det ska jag hem till min nya konsult och gå igenom hennes paket.

Imorgon är det en hel dag som handlar om familjen. Utvecklingssamtal för Sara och BVC besök och föräldrargrupp. Men jag har allt klämt in en liten klass på kvällen sen ändå kl sju. :)

Vad ska jag berätta för er? Har inte så mycket att säga.
Renoveringen av möbler ligger jag lite lågt med för tillfället.
Min man tycker inte det e så kul att slipa möblerna så vi har tagit en liten paus. Det e dock bara stolarna kvar att slipa så det hinner vi nog med innan bebben föds.
Jag måste ha allt grundligt gjort också. Kan inte bara hafsa nått utan ska jag göra det så ska det vara ordentligt.
Det är kul att jag har inspererat så många till att göra om i sina egna hem tack vare mina renoveringar.
En väninna berättade att hon hade målat om sin byrå efter att hon kikat i min blogg och hon visade bild på den. Den blev verkligen superfin!
En annan vågade sej också på att måla lite möbler.  Svärmor har målat fönsterkarmar, lister runt ett valv och en stor garderob! :)
Härligt.

Barnen är hos sin pappa den här veckan.
Här e det tyst och lugnt. Chris han jobbar hela veckan förutom onsdag och torsdag.
Bebben sparkar hejvilt i magen.
Drömde så konstigt. Man drömmer en hel massa när man e gravid och väldigt underliga drömmar.
Vi hade köpt ett hus. Drömde nog det för att kusin vitamin har gjort det. :) Grattis till er!
Inne i vårat hus fanns en tv på väggen som man kunde se våran bäbis i. Utan att jag visste det hade dom satt in en kamera i min mage som filmade barnet hela tiden. Heheh... väldigt konstigt alltihop.
Men det var väldigt roligt att få se honom minns jag.

Nä, nu ska jag nog gå upp och göra mej en kopp te.
Ta hand om dej! Du e värdefull! <3

// K


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att du längtar efter att se bäbisen riktigt ordentligt... därav kameran i magen och TV på väggen.



Tror du inte det! Ha en bra vecka!



Kati

2011-05-24 @ 08:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback