Hejsan svejsan!

Nä nu vill jag ha en burk med målarfärg så jag kan måla nått...
Dom har väl stängt just nu men imorgon kanske... Det e ju mors dag då. Kan man få önska sej en burk med antikvit målarfärg istället för blommor? :)

Idag ska vi nog göra lite blåbärspaj hade jag tänkt mej... Få se om gubben fortfarande vill ha det med.
Om jag känner honom rätt så säger han nog inte nej till det. :)

Idag har jag haft en ledig dag.
Jag har inte gjort nått. Bara suttit vid datorn och tittat lite på TV.
I och för sig var jag och levereade lite varor till en kund och sen handlade jag lite smör men det var det enda jag gjort förutom att slöa.
Bokade en klass också förresten! Så jag har ju visst jobbat lite när jag börjar tänka efter...
Hon som bokade ville ha en tid vecka 24 och då såg jag att det fanns ingen tid kvar på kvällen att ge henne så hon fick boka v. 25.
Har verkligen gett mej den på att boka som en tok. Det blir så mycket ombokningar ändå.

Min kusin Sanna var här också och lämnade liggdelen till vagnen.
Varje gång man får nått som en till bäbisen så blir det så verkligt.
Tänk att han ska ligga i den! Va gulligt. :)



Nu återstår att köpa sittdelen till den. Det ska jag göra nästa månad tänkte jag.

Har fortfarande inte färgat håret. Har tänkt hela dagen att jag SNART ska göra det...
Det känns som ett sånt projekt... :D Hahah!
Men kvällen är fortfarande ung! Kanske blir det av... vi får väl se...

Ha nu en braig lördag!

Kram K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback