2011-11-14

Måndag

Idag börjar mitt nya strukturerade liv!
Jag är så bra på att hålla sånna här grejer... i en vecka och sen faller det som en pannkaka.
Jag e uppvuxen helt utan rutiner så jag har väldigt svårt för att hålla mej till att följa saker eftersom jag inte är van vid det.
Men jag ska göra mitt yttersta! Yes nu kör vi!

Min trötta gubbe kom hem med blommor till mej och godis och kladdkaka med grädde. :)
Han hade också köpt pommes och tänkte laga lite mat till mej men jag hade redan lagat till honom så han slapp. :) Hade redan slängt in pommes i ugnen och gjort kyckling.
Medans det var i ugnen tog jag bild på han och Eskil i hans nya T-shirt som han fick i farsdagspresent och då hann det bli lite bränt i ugnen. Typiskt.
Sen efter maten fick jag kaffe och fotmassage trotts att han var så himla trött. Kort därefter gav han upp och somnade med Eskil som en stock! Han var tapper dock och kämpade som ett djur. Satt i soffan och försökte tvinga upp ögonen! :D
Dom här veckorna när han jobbar 5 dagar e inte roliga.
Dock e det bara en sån i månaden nu när han tar pappadagar istället för varannan vecka.

Som avslutning bjuder jag på en suddig bild på Eskil. Bäbisar e ju aldrig still!
Men den e så rolig så jag måste bara visa den för er:



Vilken min! :D

Ha det finemang!

Kram K


Kommentarer
Postat av: Therese

hihi vilken söt kille :)

Postat av: Maria @ sixtens mor sa!

Verkligen söt :-D



Tack för de fina kommentarerna i min blogg!

Ha en fin dag!

2011-11-14 @ 14:27:52
URL: http://sixtensmorsa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback