2011-10-01

Lördag

Nu e det oktober helt plötsligt!
Var tar tiden vägen?

Idag gick vi en promenad upp till kusin Sanna även om min rygg e helt katastrof.
Inte nog med det så fick vi för oss att ta en långpromenad upp till Öjersjö till min väninna Yvonne och kika på deras hus som dom håller på att bygga.
Vi köpte lite knäckebröd, pålägg, saft och bananer så vi hade lite att picknicka med.
Vilket underbart väder! Oj oj!







Eskils första picknick.

Vi tog dock bussen hem...

Här om dagen var vi och hälsade på farmor och farfar också.







Jag har filmat en del också som jag tänkte lägga ut här men mit internet bara hackar hela tiden så just nu går det inte.
Har blivit utloggad tio ggr redan så detta inlägg blev kanske lite underligt.

Hörs en annan dag när internet funkar bättre!

Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback