2011-10-02

Söndag

Idag hade jag en facial i min studio och träffade två härliga tjejer. :)
Sen efter det åkte vi till Chris bror Andreas och firade hans tvililingsöner som fyllt 2 år för ett tag sedan.
Vi blev bjudna på jättegod mat och så fick vi med oss MASSOR av kläder igen till Eskil! Jättefina kläder! Tack!
Jag fick också massa kläder som Chris brors fru inte kunde ha.
Hoppas att jag kan ha dom bara! En del av det tror jag att jag kommer i iallafall.
På kvällen vid halv tio hade vi telefonkonferens. Det var bra.

Hoppas mitt internet funkar imorgon så jag kan lägga upp lite film.

Ha en fantastisk vecka nu!

Kram på er allihop!



Den här gulliga mini bobby-car:en hittade vi på golvet hos Chris bror.
Pytteliten. Mindre än koppen bakom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback