2011-10-06

Torsdag

Snart var denna veckan också slut... Imorgon e det redan fredag.
Idag sov vi jättelänge jag och Eskil. Det var så skönt.
Jag visste ju att telefonen inte skulle ringa och jag kan ju inte heller ringa någon.
Vad beroende man e av den där aparaten egentligen! Hur gör man utan? Hur gör man när man har tre barn och en gubbe som e på jobbet och man inte kan ringa till nån. Typ när man ska åka och hämta från skolan. Barn e ju som dom e även om man har bestämt att dom ska vänta precis det klockslaget på parkeringen... tror ni dom gör det? Sen ska man åka och hämta sin gubbe på jobbet. Då fick jag be Sofia ringa från sin telefon så hon kunde meddela honom att mamma åker nu, gå ut om fem minuter.
Hahah... Allt har varit dubbelt så svårt men nu har jag en fungerande telefon igen så nu kan ni ringa hur mycket ni vill igen! Jeeej!

Eskil har börjat dregla väldigt mycket. Lite jobbigt.
Man får ha på honom haklapp. Han har inte dreglat hittills så mycket.
Nu börjar han också kunna ta i saker ordentligt. Idag tog han tag i Chris glasögon och höll fast i dom jättehårt!
Han började ju med att försöka ta i saker när han var ungefär sex veckor. Han hade ingen kontroll alls men fick armen att gå åt det hållet han ville.
Sen när han var sju åtta veckor började han kunna putta till saker så dom rörde sej. Nu kan han greppa men har svårt att öppna handen ordentligt.



Det e häftigt hur fort det går!
Nu e han nio veckor...

Även om vi sov länge känner jag mej lite trött faktiskt...
Ska nog gå o sussa hos mina två gulliga killar.
Imorgon väntar massa roliga nya äventyr! :)

God natt på er!





Lillmannen med tusen olika ansikten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback