God kväll!

Tro inte på min far. Han ljuger!! :D (Kommentaren i förra inlägget)
Om det han har skrivit e sant så minns jag det faktiskt inte. Hahah! På riktigt.

Efter persen i morse gick jag och la mej bredvid Eskil och vi sov jättelänge! Å vad skönt!
Det behövde jag verkligen.

När jag hämtade Sara efter skolan så var det städning av hennes rum som gällde.
Hon var JÄTTEDUKTIG och städade jättefint.
På kvällen fick hon välja vad hon skulle ha på sej och kläderna ligger nu på hennes stol och väntar. Hon har ställt sin klocka i mobilen och gick och la sej prick klockan nio.

Sofia har också städat sitt rum och valt kläder. Dom hänger jättefint på hennes stol och väntar på henne. :) Vi har städat hennes låda med strumpor och trorsor för på morgnarna hittar hon inga strumpor... I lådan låg det fem par minst...
Hon ska ha på sej svart/ceris-randiga strumpbyxor. Över det ska hon ha vida byxor som räcker till under knäna och en vit jättestor T-shirt som det står "I´m not normal" på...
Hon har också packat sin gympaväska och den står vid hennes kläder och väntar. Ska bli spännande att se om hon kommer ihåg att ta med den också bara...

God natt på er allihop! :)




Kommentarer
Postat av: Soili

Jag kommer ihåg eran Lisebergsresa, men det där med polis är inte riktigt sant :)

2011-10-20 @ 16:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback