2011-09-01

Torsdag

Oj vad tiden rusar iväg!
Redan september!

Idag gör vi ingenting speciellt.
Vaknade klockan åtta i morse av att dom borrade på utsidan av våran vägg.
Vissa tegelstenar e tydligen dåliga och då hackar dom ut dom och ersätter med nya.
Inte jättekul att vakna till det ljudet på morgonen!

Snart tänkte jag att vi skulle ta en tur ner till Allum och handla lite.
Men Eskil somnade precis. Han var trött för vi gick upp så "tidigt".
Vi brukar sova till tio minst.
Ingen mjölk har vi och det e katastrof för jag vill ha kaffe! Och jag måste ha mjölk i kaffet!

Igår tog vi en promenad till kusin Sannas nya hus.
Vi fick bära Eskil hela vägen dit och sen tillbaka också. Han gillar inte sin liggvagn.
Man kan ju sätta fast bilbarnstolen i chassit och då "sitter" han lite mer. När han och Chris är i stan och promenerar så sitter han i den. Liggvagnen e tråkig, man ser ingenting.
Han gillar också att sitta i babysittern. Speciellt om man gungar honom lite med en fot.



Han brukar somna i den också. :)

Nä nu måste jag ha lite mjölk till kaffet.
Ha det allra bäst!

Kram K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback