2011-09-11

Söndag

Goddag.
Sitter och packar paket till folk som beställt i webshopen.

Idag hade vi besök av Chris bästis Fredrik och hans sambo Sandra som är gravid och gått över tiden.
Stackaren. Minns hur det var. Inte alls kul...

Igår fick Eskil lite tillägg. Han var mycket mer nöjd och glad på kvällen.
Jag ammar precis som vanligt hela dagarna men på kvällen tänkte vi att han skulle få lite extra för då skriker han bara och är jättemissnöjd. Jag måste också amma honom varje halvtimme och det är rätt jobbigt.
När han fått tillägg igår var han helt avslappnad och glad.
Han satt bara i knät och log och verkade alldeles tillfreds med allt.
Så skönt! :)





Och så fick Chris också vara med och mata.
Så söta! ♥

Jag och Eskil tog ett bad också igår i badkaret.
Han tyckte det var jätteskönt men sen blev han missnöjd efteråt när vi fick gå upp. Han gillar att bada. :)

Igår fick också mina barn ett till halvsyskon.
Deras pappa och hans fru fick en flicka som vägde ca 3500 och var 51 cm lång.
Nu har Sara och Sofia en syster och en bror! :)

Kram till er alla!

// Katt


Kommentarer
Postat av: Maria T

Precis sådär fick vi göra med Sixten, när han fick ersättning blev han en glad bäbis igen :)Så är det ju väldigt mysigt för pappan att han får ge mat ibland oxå :) hoppas det är bra med er! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback