2011-09-17

Lördag

Dagarna går...
Veckan har varit lite halvstressig. Måndag var helt hysterisk och sen har det varit det ena och det andra hela veckan.
Chris har jobbat alla dagar förutom onsdag och torsdag.
Imorgon jobbar han med men sen e han ledig hela veckan förutom onsdagen. Ska bli skönt. :)
Det e en hel del meck med tre barn och träningar, hämta från vänner, laga mat, köra till skola och hämta och så ska man ha med sej en liten Eskil mitt i allt det där hela tiden.

Idag var Sara hos sin pappa en stund för jag var på utbildning.
Med mej hade jag Eskil eftersom hans pappa jobbade. Jag kunde vara med på det mesta men när han vaknade så fick jag gå ut.
Utbildningen var på Sas Radison hotell mitt i stan och vi fick fantastisk god lax till lunch.



Massa vackra kvinnor



 Eskil mår bra.
Han får lite tillägg varje kväll och det har gjort susen. Han e inte alls lika gnällig och mer nöjd och glad.



Sara vill gärna göra allt med sin lillebror hela tiden. Hon ska byta blöja, bära, mata och allt... :)
Väldigt gulligt men ibland känner man att det kan bli lite för mycket. Hon kan ta upp honom, bära lite, sen lägga ner honom. Efter en minut tar hon upp han igen och så gör hon så om och om igen.
Eskil blir lite stressad... eller kanske e det jag som blir mest stressad av henne när hon håller på så(?) för Eskil älskar henne mest av allt på hela jorden!
Så fort han ser henne så blir hans ögon jättestora och han börjar le och tittar efter henne. Det är helt fantastiskt underbart gulligt! :) *älska*
Sofia är fortfarande lite reserverad. Hon vill helst inte hålla honom och så... men det kommer väl...



Nu sover hela familjen och jag e ensam vaken.
Sara har en kompis som sover över också så det e verkligen fullt hus.

Ha en fin söndag imorgon!

Kram till er alla!

// K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback