2011-09-20

Tisdag

Hejsan.
Igår var vi på Allum och strosade och köpte skor till Sara.



Sen tog vi en kaffe och Sara ville ha en slurri plurri som jag kallar dom... :D





Eskil sov hela tiden... :)
Nu har han blivit intresserad av leksaker.
Han tittar på dom och pratar med dom. Sen ler han och försöker att nå dom även om han inte alls har någon kontroll på sin motorik.
På BVC sa hon att dom e ca 3 månader när dom börjar sträcka sej efter saker? E det så? Jag e helt säker på att han försöker nå leksaker som är framför honom i babysittern, babygymmet mm.
Har till och med filmat det... Hur lägger man upp film på sin blogg? Jag e teknikens underbarn! :D







Biet e jätteroligt men han svarar inte när jag pratar med han... :)







Figurerna på babysittern e också roliga.
Eskil brukar boxa eller vifta till dom så dom snurrar.

På kvällen var vi i stan en sväng och när vi kom hem och hade parkerat så gick jag i förväg för jag var så himla hungrig.
När jag skulle låsa upp dörren fick jag världens chock och hoppade fem meter bakåt eller nått.
Jag har aldrig i hela mitt liv sett så stora spindlar live! Trodde inte vi hade så stora spindlar i Sverige!
Oh my God! Så vidriga. Jag kunde ju så klart inte gå in utan fick vänta på att Chris kom så han kunde stå i vägen och jag smita förbi! Fy fan... Blä!



Trodde att våran spindel utanför fönstret i vardagsrummet var stort men det var det verkligen inte när man jämför! Vår husspindel kan ni se i inlägget
HÄR.



Parande spindlar.

Nä nu vaknade lilleman... Got to go!

Ha en fin tisdag!

// K


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hujedamig... det var inte mysigt...spindlarna alltså... dotter och sonen... ja, de är mysiga!



Kram!



Kati

2011-09-21 @ 21:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback