2011-09-28

Onsdag

Idag har vi varit på återträff med föräldrargruppen.
Det var trevligt att få se allas bäbisar. :)

Nu är Eskil 8 veckor gammal och han växer på.
Nu har han börjat greppa efter saker riktigt ordentligt. Han gillar färger och om man har en färgglad eller mönstrad tröja på sej så tittar han väldigt mycket på den och sträcker fram armarna och tar tag i tyget. Gulligt.

På kvällarna e han fortfarande lite kinkig men inte alls lika kinkig som innan vi gav honom tillägg.
Nu e han mer nöjd men när han blir trött så e han lite missnöjd.
Chris brukar rocka honom i babysittern och då somnar han. Det funkar oftast inte när jag försöker för då vill han bara komma upp till mej.
Han e väldigt mammig och han blir lugn av min röst. När han e lessen så brukar jag trösta honom med olika ljud och säga Ooooj och då blir han tyst. Att amma funkar ju alltid oxå! :) Hos mej vill han somna vid bröstet.

Han snarkar när han sover också...
Jättegulligt!



Tack
Sixtens morsa för hjälpen med hur man lägger upp film!
Min gubbe fixade just denna filmen. Nu ska jag oxå lära mej så ska jag lägga ut mer film. :)
Idag bjuder jag på när Eskil snarkar. :)

Ha en fin natt eftersom klockan e halv ett!
Ha en fantastisk dag när du vaknar oxå!

Kram K


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hahaha men guuud vad sött! Han snarkar ju jättehögt! :D

Postat av: N

Brås han på far sin, kanske?

2011-09-30 @ 21:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback