2012-04-01

Söndag

Första april. Första mars eller första april har alltid inneburit förändring i mitt liv.
Varje år den här tiden har det hänt något stort.
Vi har flyttat, jag har träffat min livspartner, jag påbörjde nytt jobb, jag slutade mitt jobb...
Den här gången var det första mars. Då slutade jag som SD.

Eskil är klängigast i stan. Jag kommer inte att hinna blogga mer än några rader här för han vill bara sitta i knät.
Just nu sitter han på sin matta igen och leker lite men rätt som det e så kryper han bort till en och hänger nedanför och vill komma upp. Ganska gulligt faktiskt!
När han sen fått komma upp tittar han på en med stora ögon och blir jättelycklig. Sen ska han kramas! Så himla gullig unge!
I natt vaknade han igen och var så himla ledsen. Verkade som han hade kramper i magen eller nått konstigt.
Efter att han fått näsdroppar och alvedon så somnade han sen och så sov han ända till sju i morse.
När han sen vaknade så stod han på knän och jag insåg att det e dags att sänka sängen för han kan ju resa sej och ställa sej. Sen orkar han ju i och för sej inte stå upp mer än några sekunder men lika gärna som han ramlar bakåt kan han ju ramla framåt och då ramlar han över! Usch...



Bilden är inte så bra för det var mörkt i sovrummet och jag fick använda blixt men jag ville inte missa ögonblicket genom att börja tända och dra upp persienner.

Oj han verkar nöjd lille gubben där på golvet... :)



Underbara gullunge!

På tisdag har jag funderat på att gå till öppna förskolan med Anna min väninna.
Vill ni hänga på
Maria och Isabell?
Hade varit himla kul!

Idag ska jag bara ta det himla lugnt...
Ska bara sitta i soffan och dricka kafe. Om vi orkar så ska vi ta oss till affären, annars så ska vi bara inte göra nått alls.
Om jag har tur så kommer min väninna Veronica och hennes familj på besök i eftermiddag. Om inte så kanske vi tar oss till nån trevlig vän. :)

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback