2012-04-13

Fredag

Eskil mår jättebra. Han är hur glad som helst och sitter på sin lekmatta och leker med sakerna.
Han har en jättebula i pannan men annars e han precis som vanligt.
Jag och Chris var helt skärrade och kunde inte gå och lägga oss. Jag var och petade på Eskil varje halvtimme och kollade så att han var okej. Tre kom vi i säng och sen kunde jag ändå inte somna förrän klockan fem för jag låg och lyssnade på om han andades eller inte och hade världens ångest över vad som kunde ha hänt.
Om tre timmar får min gubbe åka och hämta grinden!



Vi tog ut fredag den 13:e i förskott


Kommentarer
Postat av: Maria

Usch va jobbigt för er :-( men tur att det ändå gick bra!

Håller tummarna för att ni får en härlig helg!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback