2012-04-14

Lördag

Nu har vi en grind och Chris började montera den direkt. Jag tänker inte vänta med det, den ska dit direkt! Sa han.

När Eskil åkte ner där sa han: ska du verkligen skriva om det? Det är ju jättepinsamt, folk tror ju att vi är jättedåliga föräldrar.
Jag kände lika dant men sen tänkte jag att då kommer jag inte kunna lägga ut bilder på Eskil på minst två veckor för alla kommer ju att undra varför han har världens bula i pannan.
Jag valde att skriva om det och när jag hade gjort det fick jag massa kommentarer och reaktioner av vänner och bekanta. Dom vågade berätta när deras barn råkade få hett kaffe över sej och en annans barn hade bränt sej på handen och någon som hade ramlat från både skötbord och säng.
Då känner man att bloggen ändå har syfte. Folk kan läsa, känna igen sig och inse att vi alla är mänskliga och felar.




image description


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Bra jobbat Chris!

2012-04-14 @ 17:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback