Hemma.

Nu är vi hemma igen.
Eskil sover och har sovit nu i någon timme. Chris gick och la sej bredvid honom.
Jag ska också göra det snart tror jag men man har ju tonåringar i huset så jag får vänta lite så att jag ser att hon går och lägger sej med i tid.

Dagen blev inte riktigt som vi hade tänkt oss... Inte heller natten. Vi fick inte mycket sovit och Chris sov väl minst av alla. Han behövde verkligen gå och lägga sej nu och få lite sömn.
Jag har förbannat ont i axlar och nacke. Jag fick be om alvedon till mej också på sjukhuset.

Imorgon ringer dom från sjukhuset.
Dom ville inte släppa hem oss för att barn som får kramper som inte vill ge sej är inte normalt.
Att få feberkramper några gånger är ingen fara men när dom krampar och krampar om och om igen hur länge som helst vill dom hålla koll på det och göra lite mer ingående undersökningar.
Eskil krampade flera gånger och det höll i sej i över en timme. Ibland kom det någon kramp och ett tag krampade han varannan minut. Det var jättehemskt, usch.
Han skrek som en stucken gris när kramperna kom också. Stackars lilla fina... :( Jättesynd om honom.
Hela vägen till sjukhuset krampade han också och även på sjukhuset när vi väntade på att få komma in.
Men där började alvedonet verka och kramperna avtog innan vi fick komma in på undersökning.
Och sen efter det har han inte haft några kramper, bara små ryckningar när han somnade in. Det vaknade han av såklart och har haft jättesvårt att sova på grund av det.
Nu verkar dock även dom små ryckningarna ha slutat.

Många tårar idag från vår lille prins...
Hoppas det blir en bättre natt nu och att han får en lugn dag imorgon.
Han lärde sej rätt snabbt att när det kom in en främling genom dörren och kom för nära så skulle dom göra nått otäckt. Antingen stick honom, klämma och dra i hans ben och armar eller pilla in en termometer i rumpan. Va hemskt! :( Han kröp nästan in under mitt skin varenda gång. Å va jag tyckte synd om honom.

Tack för alla kommentarer både här och på FB och för all omtanke!
Det värmer!

Love! // K










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback