Måla måla...

Är så orolig för Eskil.
Hela dagen sov han och han var helt slö. :( Stackar liten. Kan inte sova nu för jag bara känner oro.
Imorgon åker vi till vårdcentralen med honom så dom får titta på han.
Han och hans pappa sover nu i sängen men jag är tvungen att gå dit och titta på honom stup i kvarten och kolla honom.

Tog fram målarburken och kladdade på vit färg på ornamenten.
Men nu e klockan två. Jag borde sova...
Ska göra lite välling och försöka få honom att äta lite - IGEN. Ibland äter han lite, ibland tar han det inte alls. Ibland dricker han lite vatten. Fruktpurré vill han inte ha alls... Saft vägrar han.
Vad ska man göra?




Kommentarer
Postat av: Alexandra

E vägrade också en gång när han var sjuk så lurade i honom lite vatten med en rolig mugg eller mitt glas och han ville mer än kärna ha mariekex ;) sött och gott!

Postat av: Maria

Har du testat isglass? Det kanske fungerar för honom.

hoppas han blir kry snart!

Kram

2012-04-11 @ 11:11:04
URL: http://sixtensmorsa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback