Slö som en...

... vad?
Googlade på det och det fanns ju massa olika förslag. :)
Slö som en sill och slö som en get. Slö som en oslipad kniv var lite rolig... och slö som en rostig morakniv. :D
I´m all that + lite till.

Slappnade visst av när Eskil blev bättre och spänningarna släppte.
Jag blev helt nockad och har inte tagit mej för NÅTT alls på HELA dagen!
Skulle limma på ornamenten men jag har inte orkat, så är det bara. Usch och fy, jag har verkligen varit som en urblåst ballong. Somnade på golvet en stund och tänkte att jag kommer ju inte att somna ikväll men nu e jag så trött så jag ska gå och lägga mej igen. Klockan e ju mer än väl mycket änå.

Imorgon ska ornamenten på och jag ska ta lite bra före och efterbilder, sånt e alltid kul.
Kanske ska vi också åka och hämta en grind till vår trappa som jag fyndat på Blocket också, om dom e hemma i morgon.

God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback