Slottskogen.

Var i Slottskogen med Maria och Sixten.
Meningen var att jag skulle stanna där till halv fem - fem för jag skulle leverera lite produkter till en kund i Majorna vid fem.
När jag är påväg dit så hör jag hur det piper - bensinen är slut.
Typiskt... Jaja, åker bort till parkeringen uppe vid Slottskogen och parkerar. Och så ska jag parkera... men jag har glömt plånboken! :S Typiskt - IGEN. Blir så trött på mej själv.
Maria lånar mej trettio kronor och det ger mej en och en halv timme! :-O 20:- i timmen tar dom där uppe vid Slottskogen! Oh my God!
Vid tre var jag tvungen att åka med andra ord.
Åkte mot Majorna men åkte fel såklart så då åkte jag hem så att jag inte skulle få soppatorsk. Får åka dit igen ikväll när Chris kommit hem.





Sixten och Eskil kollar in fåglarna.



Sen fick dom gunga.





Nu sover Eskil på balkongen.
Jag sover nästan i soffan... Oj va jag e trött. Men nu ska jag kolla till min lilla gosekille!
Ha det finemang!

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback