Trött

Såklart blir Chris sjuk och orkar inte röra sej.
Jag får ju skylla mej själv som var uppe till halv fyra. Var väl medveten om att jag skulle vara trött idag och få gå upp tidigt med Eskil men jag hade ju ändå kanske räknat med att få vila lite sen på eftermiddagen efter att vi varit på kalas hos Chris brorsa.
Tji fick jag.
Eskil är lös i magen också så han var jättekinkig och ville bara klänga på mej. Men sen när han väl var i knät och klängde så var inte det heller bra. Försökte tre gånger att få honom att sova men det gick inte! :(
Till slut somnade han i alla fall och jag får vila lite nu... Få se hur länge.

Nu ringde även mina andra barns pappa och då är dom på akuten med Sara. Hon har haft ont i magen hela dagen och sjukvårdsupplysningen tyckte att dom skulle åka in...
Alltid är det nått! Och jag som hade tänkt att gå och lägga mej... :(
Kan jag ju inte nu för nu blev jag jätteorolig.

Hos Chris bror:



Eskil och hans farmor



Eskil och hans kusin Carl





Och kusin Oscar i mamma Lindas knä.

När vi gick fick vi med oss två påsar med kläder! :)
Thanx!
Nu har Eskil kläder så han tiger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback