Baah

Känner mej väldigt trött.
Började städa och sen var klockan plötsligt kvart i!
Eskil hade bara blöja på sej för han hade ju precis badat och jag endast go hemmaklänning.
Oj oj, då blev det bråttom!
Undrar hur det går för stackaren. Han var ju så trött så trött.
Stövlarna var gigantiska också! :D han snubblade runt som en boll så jag fick ta av dom!

Nu ligger jag i soffan och jäser.
Borde fortsätta med den där städningen men jag vill bara slappa! Ska snart åka till stan oxå ju! Sen blir det att hämta Eskil.
Hallen där nere ser ut som bomben.
Dom där gratismöblerna stod där nere på hög och alla reglar.
Chris lekte staka Adolf och bar upp allt på vinden igår kväll men två hyllor gick inte att få upp. En tredje fick han skruva isär och sedan skruva ihop där uppe. Får fundera på hur vi ska lösa det med dom som återstår...

Nä... Kaffe kanske?
Sen städning... Blä va motigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback