Oh My god nu har jag nog shoppat ihjäl mej!

När jag kom hem från Tuve där jag handlat overallen stod en kasse med kläder på våran bänk utanför dörren.
Massa kläder från grannen! Thank you!
Berättade att jag köpt en overall på Blocket och då sa hon att det var synd för hon hade ju precis lagt ut annons på sina barns vinterkläder.
Perfekt. Precis vad jag var ute efter, man behöver ju två uppsättningar när den ena overallen blir smutsig av lek och kryp på geggig gård.
Min mamma lovade sponsra lite - tack! Det är ju tur det för nu har jag handlat för hela hösten och vintern och det gick på åtskilliga tusenlappar!

Hämtade Eskil vid ett och han sov så sött i vagnen när jag kom och vaknade till lite när jag körde i väg med honom men sen somnade han om igen.
Han hade ändå hållit ut med att somna till efter maten så nu lär han sova ett tag. Han har sovit i två timmar nu... Sover än. Jag har tagit en promenad och nu sitter jag på en bänk och bloggar...
Gick bort till Saras skola som ligger i närheten för att kolla om hon kanske hade slutat eller kanske slutade snart - men dom hade gympa och slutar inte förrän om en halvtimme...

Nu vaknade Eskil!
Hem och städa! Hej hopp!


 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback