Oj va trött

Idag har jag varit trött som bara den. Oj oj va jobbigt det var att vara på topp idag... Gick inte så bra!
Inte bara jag var trött heller utan hela vår personalstyrka var rätt möra nu efter tre veckor med inskolningar...

Efter jobbet blev det handla lite mat och så åkte vi bort till loppis i Jonsered.
Denna gång fyndade jag lite leksakstelefoner och en fjärrkontroll som visade sej passa tv:n i Saras rum. Kul för den som hörde till den tv:n har pajat! :)

Eskil verkar trivas på sin förskola.
Idag lämnade Chris honom en stund och gick ifrån och han verkade tycka att det var jätteroligt.
Men trött var han och somnade i bilen på väg till loppis.

Kram på er alla.
Nu ska jag jäsa i soffan med lite kaffe!
Hej hopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback