Feberkramper

Domen löd feberkramper, men kanske inte av de vanligaste sorten eftersom feberkramper brukar vara längre och man till och med kan bli medvetslös. Det har Eskil aldrig blivit som tur är och hans kramper är korta men kommer ofta.
Så han har feberkramper light version typ.
Nu har han varit kry och sov bra både igår och i natt så han är väl frisk nu igen även om han har lite hosta och snuva.
Jag är också helt genomförkyld. Usch och fy, jag har väl blivit smittad av alla sjukhus vi ränt på hela helgen.

Chris grejar i hallen. Han river tapeter för tillfället. Efter det blir det spackling, sen slipning och efter det nya tapeter upp.
Eskil vilar middag och jag tänkte försöka vila mej lite.
På jobbet målade vi av barnens fötter, gjorde julgranskulor och bakade pepparkakor. Värsta pysseldagen.

Nu ska jag vila en stund!
Hej hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback