Första advent

Redan första advent.

Och jag är klar med dom flesta julklapparna! Är imponerad av mej själv som brukar vara ute i sista sekunden.

Så himla skönt! :)

Det här året har jag haft lite mer framförhållning och köpt julklapparna i tid! Har bara några få klappar kvar att införskaffa.

Denna gång har jag också haft tid att tänkt igenom mina köp lite mer och beställt några saker i god tid. Har också beställt lite mer personliga klappar och det känns som att det ska bli kul att fira jul det här året.

 

Min man tycker att jag är tråkig som inte önskar mej någonting men jag ska nog försöka knåpa ihop nån slags lista här snart.

Tapeter till hallen önskar jag mej i alla fall. Alltid nått? :)

 

Igår firade vi svärmor som fyllde 60. Vi överraskade henne och hon blev jätteglad. :)

Det var kul. Chris bror från Norrland åkte ner en snabbis också så det var väldigt kul.

 

I eftermiddag ska vi åka till stan och titta på Sara som ska uppträda med sin dans.

Chris är med sina bröder på bio och Eskil sover.

Jag ska gå och fiska efter mer käk i lilla kylskåpet.

 

Ha det bra!

 

 

 

 

 

Eskil i min mössa på väg till svärmor igår. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback