Julstädning pågår

Igår var vi rediga och städade så bra.
Men idag ser det ut som fan igen. :-/
Hur gick det till?
Tre barn, stökig kärring, för mycket saker, lite matlagning och sen är det kört.
Slutade elva och när jag hämtat Eskil så sov bi i tre timmar men jag är hur trött som helst ändå...

Satte mej och skulle fixa julklappar till Eskils fröknar på dagis men upptäckte att jag bara hade två presentpåsar! :(
Försökte med cellofan men det blev bara fult!
Stackars trötta Chris fick åka och köpa. Men han skulle lämna Saras dator hos världens bästa kusin-mannen, som alltid ställer upp och fixar våra datorer (love you!) så han skulle ju ändå ut och köra.

Japp. Då var det sju dagar kvar till jul! Oh my! Crazy.
Bara några enstaka julklappar kvar att köpa. Annars är allt klart!
Den här julen blev dyrast ever. Sara har vi köpt en iPhone till och Sofia fick en dator. Det är inte billigt med barn direkt... :-S
Men man har tonåringar nu, det e bara att inse och om man ska få telefon eller dator så är det väl till julen man ska få det?

Funderar på hur vi ska lyckas rigga upp granen utan att Eskil går bärsärkagång på den. Han är helt crazy just nu och bara river ner allt han når, klättrar på allt och busar järnet.
Nästa år kanske han inte river i den men då har vi en ny liten person som istället kommer att riva i den... Härliga småbarnsår! ;)

Min gubbe är försvunnen... Han kanske blev kvar hos kusin och hennes man?
Får ringa efter han tror jag... Vill bli klar med julklapparna till fröknarna så jag kan få och sova. Är så trött!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback