Önskelista

 
Lite nya sängkläder skulle sitta fint hos oss.
Borde rensa ut massa som inte e så roligt längre.
Extra örngott behöver vi också. Dom verkar rymma från vårat linneskåp...?
 
Jag gillar vitt så vitt bör det va. Shabby chic stilen är favoriten. Kallas även romantiskt eller lantligt.
 
 
 
 
Till köket skulle vi behöva en ny väggklocka. Ganska liten för det finns inte så mycket plats. Den förra såg ut ungefär såhär men den gick sönder. :(
Klockan och påslakana kommer från Ellos men det finns ju ett hav med liknande överallt.
 
 
Jag vill ha nya naglar. Just nu biter jag bara på mina så det känns inte alls kul:
 
 
Nytt hår tack!
 
 
Men det har ju mamma redan lovat mej...
 
Jag skulle önska mej lite roliga upplevelser också.
När vi gifte oss så fick vi massa presentkort på Liveit.se. Vi valde en slottsupplevelse och det gör jag gärna om!
Det var så himla mysigt.
Kanske hinner vi innan bäbisen kommer och om kunde få en barnvakt till Eskil... Det hade vi behövt. JAG och min man.
Här finns allt möjligt som man kan uppleva. Åka luftballong, spaupplevelser, åka racerbil, vin och chokladprovning... allt möjligt.
 
En ny äska skulle ockå behövas men jag vet inte hur den ska se ut...? Väskor är inte min starka sida.
Letar jag i en hel dag kanske jag hittar någon...
 
 
En hushållsassistent hade ju varit fantastiskt så kanske jag skulle baa lite oftare...? Men dom e ju så förbaskat dyra! :(
 
 
Men se. Det blev ju en lista ändå...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback