En hälsning från min idol Kay

Tänk om det är sant att...

De bilder jag har av mig själv ser jag till bli sanna.

Jag skapar händelser i mitt liv som stöder mina egna inre övertygelser.

Affirmera därför ofta detta:

- Jag har en enorm potential
- Jag är värdefull, viktig och unik.
- Jag är en gudalik och fantastisk människa
- Jag är varje dag värd att känna glädje och kärlek.
- Jag har all rätt att känna mig lycklig.
- Jag har allt jag behöver för att glädjas här och nu.
- Jag är öppen, fri,glad och lyssnande och helt utan försvar i möten med andra människor.
- Jag är generös, givande och uppmuntrande när jag umgås med andra människor.
- Jag visar lätt och självklart hela min kraft och storhet i möten med andra människor.
- Jag kommunicerar alltid på ett klart och tydligt sätt.
- Jag är trygg, lugn, stark och fylld av tillförsikt.
- Jag förtjänar det allra bästa.

Jag är tacksam för allt detta. 

Tänk om det är sant att...... livet är fyllt av underbara överraskningar?


Allt gott till dig!

Hälsar Kay

http://www.kaypollak.com/


bild Google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback