God kväll

Idag har min väninna haft Eskil en stund medans jag gjort annat.
Dom hade det riktigt mysigt tydligen och dom hade bakat kakor och han hade sovit och druckit jättemycket välling. Det hade gått bra med andra ord. Skönt att veta att han klarar sej bra hos andra! :)



Jag var en sväng på loppis också men jag gick bara rätt igenom - orkade inte med att gräva och leta idag.
Så jag åkte hem till Yvonne för att hämta Eskil och fick en kopp kaffe som jag inte fått på hela dagen!
Det var ljuvligt gott!

Nu sover Eskil som en stock i sin säng och jag sitter vid datorn och kollar mail och bloggar.

Får på mej min ring också förresten! Jeej! Det har jag inte fått på ett år så jag har känt mej lite ogift.



Var på BVC också ju.
Han är 72,5 lång och väger nio kilo.
Men eftersom hans överkropp är lång så är tröjorna för små. Byxorna i storlek 74 passar dock bra. :)

Igår var min man och köpte en grind till vår trappa som vi ska ha så inte Esko åker ner för den och slår ihjäl sej när han crusar runt med sin gåstol.
När vi kommer hem så passar den inte...
Det finns med en förlängningsdel men då blir den för lång? Hur funkar sånna egentligen? Ska inte dom passa alla grindar/dörröppningar? Nu menar jag inte värsta specialstora öppningar men helt vanliga storlekar...?
Tråkigt. :(
Jaja... vi får hitta på nått... Bygga ut räcket med en kloss eller nått...

Nu e det dags att hämta Sara från hennes kompis och handla.
Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fina ni!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback