2012-02-26

När barnen är hemma och Fia har sin dator med sej och Sara sin iPhone så blir det för många datorer och det försvinner internet från vissa datorer varav det först försvinner från min lilla laptop. Nu sitter jag i bunkern här nere och skriver...
Chris har varit ute på cykeltur fram och tillbaka i stan till sitt jobb och hämtade sina jobbkläder. Han e nöjd och glad över att han fick komma ut och cykla.
Soili har också varit här så vi fick fira henne lite. :)

Torsdag

Mina kusiner var här i helgen. Dom kom på torsdag kväll och vi åt lite kyckling och drack vin.

Fredag

Fredagmorgon började vi med massage i 45 minuter för var och en. Min väninna som är massör kom hit och gav oss allihop en omgång. SÅ skönt!
På eftermiddagen var vi på Allum och shoppade och handlade lite mys, tårta till Sara och lite presenter. Vi firade henne lite lugnt och skönt.
Hon fick två onepeace som hon önskat sej och massa annat. Hon verkade nöjd och belåten! :)

















Eskil fick leka med presentpaprerna. :)









Sara fick två onepeace..es? Borde det väl heta?







Och Sari hade med två jättefina teckningar från Saris barn.

 På kvällen gjorde vi lövbiff och drack lite vin.





Å vad jag e vacker...



Jammy...

Sen hade jag och kusinerna fotspa och gjorde ansiktsbehandling. :) Nästa år ska vi ta in på spa har vi bestämt.





Lördag

Lördag blev det shopping i stan. Femman drog vi igenom och så gick vi lite upp mot avenyn.
Jag ränner sällan i stan nu för tiden när vi har braiga Allum här i Partille.  Det e alldeles för mycket folk i stan! Hjälp, det bara kryllar överallt. Man kan inte gå ordentligt.



På väg till stan...

På kvällen gjorde jag paj och så köpte vi lite godis och chips som vi hade till melodifestivalen.



Baka pajala...

Skulle haft lite make up och handspa  men vi var helt slut som artister... Satt mest i soffan och jäste! Å fy va trötta! Massagen satt igång massa prosesser. Både jag och Sari hade värsta skallebanken och så hade vi jätteont i våra nackar allihop! Hon tryckte och klämde på våra triggypunkter... Aj men GÖTT!
Massage lite oftare kanske?





Eskil och Marjo



Eskil and Sari



Sari

KOM TILLBAX SNART IGEN!!

Söndag

Idag åkte dom hem vid tolv båda två.
Jag bjöd hit Soili och så fick hon en liten present eftersom hon fyllde år för ett tag sen.
Hon hade med en liten present till Sara.
Vi mumsade på Saras tårta och drack kaffe.

Sen har vi bara myst med Esko och tagit det lugnt.







Prins Esko...

Gonatt allihop!

Love and peace!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Fniss, gillar bilden på pappa kungen och prins Esko. Kram

2012-02-27 @ 07:13:27
Postat av: Sari-serkku

Saknar er!! Ta hand om er allihopa! Puss och Kram!!

2012-03-01 @ 18:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback