2012-07-10

Onsdag
 
Idag har yrseln och svagheten varit ännu värre. Det svartnar framför ögonen när jag reser mej och jag är helt flummig och dåsig. Hjärnan fungerar sådär. Att tänka går långsamt och jag klarar inte av höga ljud.
Tydligen så brukar det ge med sej efter en vecka så jag får hoppas på det.
Sötsuget är om ännu värre idag. Jag vill möla i mej godis!!!
 
Vi åkte ner med bussen till Allum idag, det blev ingen promenad när jag var så snurrig och yr.
Lämnade tillbaka filmerna vi hyrde för en vecka sedan och sen gick vi bort till Ica och handlade massa mat.
Köpte massa frön och annat som man kan ha när man bakar bröd och sen gick vi bort till Dressman och provade skjorta till Chris som han ska ha på bröllopet.
Tror ni han blev nöjd när det visade sej att han nu har storlek M! ;) Det lönar sej att cykla!
 
 
 
Nu matchar vi varandra! :)
 
När vi kom hem så satt jag och musmsade rostade solrosfrön. Jättegott ju!
Och sen bakade jag lite ostbröd. Jättegott! Bakade ett annat bröd för några dagar sedan men det smakade bara ägg så det var inte så gott.
Gjorde också pannkakor här om dagen. Chris gillade dom inte men jag tyckte dom var okej. Däremot var dom inte så goda med grädde och kan tänka mej att dom inte smakade så gott med sylt som han åt dom men jag hade kalkon i dagen efter och då var dom goda.
 
 
Receptet till ostfrallorna finns HÄR
Väldigt lätta att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback