2012-07-14

Lördag
 
Idag har jag varit SÅ himla trött! Å fy.
Tydligen äter jag för lite men med LCHF-kosten känner jag ingen hunger.
Får anstränga mej mer helt enkelt, gapa stort som en lydig flicka och skyfla ner massa mat.
 
Idag har vi inte gjort så mycket.
Var en sväng och handlade nere i Paritlle. Vi gck ner och så tog vi bussen hem. Bilen får vi på tisdag förhoppningsvis.
Igår blev vi beviljad lån också till en ny bil så det blir till att sälja lilla Aygon och införskaffa ny.
 
 
 
 
 
När vi kom hem gjorde jag lövbiff med kryddsmör och sallad.
Till efterrätt åt jag jordgubbar och massa grädde. Mycket gott.
 
Recept på god kryddsmör:
Blanda smör och creme fraiche, salt, peppar och en skvätt citronsaft. Oj så gott!
 
 
Eskil blev stormförtjust i kryddsmöret också.
 
 
Hallå! Ge mej meeeer!
 
 
Hejdå!
Ha det bra och hoppas ni får en trevlig söndag imorgon.
Jag blir utan gubbe. Han e tvungen att jobba. Sista spurten nu. Imorgon, nästa vecka och så en enstaka onsdag sen e det semester för honom!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Fina familjen Enberg :)

Svar: <3 Love!
kattitingeling

2012-07-15 @ 10:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback