2012-07-19

Torsdag
 
Hej i stugorna!
Jag fick sova tll halv elva. Det var skönt. Enda dagen på hela veckan som Chris är hemma. Igår var han ju ledig men då var han i Sthm hela dagen. Annars är det värsta spurten nu med jobb för honom innnan han får semester. Fredag, lördag och söndag är det jobb för honom. Sen är han ledig måndag och tisdag. Hans sista arbetsdag är onsdagen och sen har han semester. Så 4 dagar kvar...
 
Chris är lycklig över bilen. Som en liten pojke. Jättegulligt.
När vi lagt Eskil i säng så sa jag till Chris att han kanske kunde åka till Mönlycke till verkstaden där Aygon är och hämta bilbarnstolen. Tänkte att min kära make nog hemskt gärna villl komma ut och åka med sin nya leksak och han var inte direkt svårbedd. Jag åker på en gång! sa han och jag var tvungen att skratta lite.
"Det är som att ha en snygg fru bredvid sej som man inte får röra" säger han sen... Hmmm. Jag kanske ska börja bli svartsjuk? Bortbytt mot en volvo...? :D
 
Men nu ska jag ta mej en kopp kaffe med fet mjölk och en skvätt grädde!
Hej hopp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback