God kväll höll jag på att skriva...

...men det är ju faktiskt natt.
 
Har precis färgat håret. Nu e det svart igen.
Vill inte stå och färga håret när vi kommer hem på torsdag - vår bröllopsdag eller dagen efter på fredag för då är det Eskils födelsedag och jag vill inte heller ha fläckar i nacke och panna och över allt som jag alltid lyckas få det på när jag ska färga håret. Kul att gå på bröllop och ha svarta öron! :D
Är nöjd att jag orkade ta tag i det! Det är mycket annat att fixa när man har gäster. Mat, mat, mat stup i kvarten och sen ska man visst tömma diskmaskinen igen - för tredje gången den dagen! :)
Men det är så roligt med kusin från Finland. Inte varje dag dom ränner här precis! Vi är jätteglada att dom ville titta in hos oss några dagar.
Försöker vippa dom så mycket som möjligt, så mycket vi bara orkar och kan så dom kanske kommer snart igen. Love!
 
 
Så himla dåligt väder bara! Så tyvärr blev det inte så mycket vip med solsken! :( Fasen va det regnade!
Översvämningar över allt i Gbg, inte hemma hos oss dock och det är ju tur! :)
 
Naturhistoriska var trevligt. Det var länge sedan vi var där och kikade.
Hade ju tänkt Pliktaparken och kanske bada idag men det gick ju inte alls i regnet... :( Hoppas på bättre tur imorgon!
 
 
Imorgon får vi packa också.
På måndag bär det av till hufvudstaden. Det ska bli roligt! :)
Känner mej lite bekymrad angående min mat bara... har inte riktigt funderat ut hur jag ska lösa den biten...
Med gäster här har det varit lite småfrestande att ta lite vin eller lite godis eller annat gott men det har ändå gått bra.
Jag har inte tagit en endaste godis eller ett endaste glas vin. Duktiga jag.
 
Plutt-bilen blev såld också.
Det var en himla anstormning! Folk ringde som galningar och ville ha våran lilla bil.
Vi hade kanske satt lite lågt pris men vi trodde helt ärligt att vi inte ens skulle få hälften av vad vi fick. Vi la lite högre pris för att folk skulle kunna pruta.
Men så fort annonsen var ute så började dom ringa - mitt i natten och vi bombades med sms och det kom mail.
Till slut stod det säkert tio på kö för att få köpa men den som ringt först fick den.
Det var en himla ansträngning för min stackars make och han deckade som en fura i sängen på kvällen.
Vi är jättenöjda! Så himla skönt att ha blivit av med den och att vi fick det vi begärde.
Gött som faaaaaan rätt ut sagt!
 
Hejdå ULR!
 
Jag är oftast helt osentimental va gäller prylar. Sparar inte på nått särskilt och fäster mej inte vid dom. Trodde ändå att jag skulle sakna vår lille bil lite i alla fall. Jag tyckte den var väldigt käck att ta sej fram med eftersom den var så liten och det var himla smidigt att parkera med den.
Men jag saknar den inte alls. Så skönt att ha en riktig bil - faktiskt - okej, jag erkänner väl det då! Det brötar inte som satan när man kör och man sitter så himla mycket bättre i en ordentlig bil!
 
Men nu börjar klockan bli halv två... Kanske borde man gå och lägga sej...
Försöker blogga lite om jag hinner i veckan. Det kanske blir några småbilder och en eller två rader genom den URKASSA blogg-appen (hata).
Det är rätt hektiskt schema från och med imorgon så jag vet inte hur mycket bloggande det blir.
Annars blir det en hel del sen när vi kommer hem - förhoppningsvis! :)
 
Ha det nu så himmelens bra!
Puss och kram på just DEJ och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback