Hjulen på bussen snurrar runt, runt, runt...

Känns konstigt att åka buss. Men det e ju smidigt.
Ska bara lära mej hur det där biljettsystemet fungerar. Har haft min gubbe med mej varenda gång hittills så jag har inte behövt bekymra mej över det...
 
Idag gick vi ner till Allum igen och jag kände av mina benhinnor. Aj aj... Inte skönt.
Får ta en paus från allt promenerande ett tag kanske...
Vi har haft himla mysigt i alla fall jag och min gubbe idag och igår. Önskar att han hade semester nu men det e långt kvar... ända till slutet av den här månaden innan hans semester börjar.
Imorgon är det jobb för honom och även lördag och söndag.
 
På Allum letade vi efter klänning till mej som jag ska ha på Chris kusins bröllop den 4 augusit - dagen efter Eskils ett års dag. Hittade en på HM men sen hittade jag en bättre på Vero Moda så jag lämnade tillbaka den på HM.
Så här ser den ut:
 
 
Storlek 38 by the way! Wohoo! Den på HM var OCKSÅ storlek 38 men den satt ganska tight. Stl 40 däremot satt alldeles fel och var för stor så jag är väl en 39:s? :)
Det kanske äntligen börjar löna sej att äta kaninmat? 
Köpte även boleron.
 
Handlade mer kål på Ica också och sen gick vi bort och hyrde två filmer.
Såg Mission impossible. Den var bra. :)
 
 
Dags för sängen nu!
God natt på er alla! Sista dagen nu för väldigt många innan dom börjar semestern så håll ut imorgon för sen e det efterlängtad semester! :)
 
Kram på er! // K
 

Kommentarer
Postat av: Cattis

Åh, så fint! Var hittade du boleron? På Vero Moda?

2012-07-06 @ 08:38:24
Postat av: Katti

Japp! Köpte båda på vero moda. :)

Postat av: Cattis

Åh, tackar. De ska få ett besök av mig. :)

2012-07-07 @ 12:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback