Jag är bra...?

På sista tiden har jag fått jättemånga kommentarer om att jag är bra på att skriva.
Min fina väninna tyckte att jag borde skriva krönikor och till och med min mamma som har gjort det till sin livsvicion av att "säga sanningen" (på gott och ont) tyckte att jag skulle skriva en bok!
Va? Jag blev helt chockad. Jag? Är jag?
Jag har liksom suttit här och tyckt att det nästa är pinsamt att skriva dessa inlägg för jag är ju inte så bra på att formulera mej eller skriva... Men, har jag ursäktat mej, det är ju bara min dagbok - man får ta det för vad det är eller gå och läsa nått annat bättre.
Men tack hörni! Vad glad jag blir! Det är ju jätteroligt att få höra sånt! Kul att det tilltalar just dej!
 
Tänk vad man förminskar sej själv och inte vågar tro på sina förmågor.Man är så rädd för att göra bort sej och att inte göra fel. Man tror att det finns nån mall där ute som man måste följa men det är ju inte alls så. Det man skapar är ju personligt och allt som är kreativt och konstnärligt kommer ju naturligt utan riktlinjer och färdiga mallar.
Sen kanske det inte faller alla i smaken men så är det ju med allt i livet.
 
Love! And thanx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback