Kan vi få tillbaka vår bil nu???

Blev lovade fredag först men när vi ringde på fredagen så var det tisdag som gällde.
Nu är det tisdag och jag har ringt verkstaden två ggr och dom svarar inte. :(
Vill ha vår bil NU.
Det är jävligt jobbigt att vara utan bil. Vi har åkt ner till Allum med buss var och varannan dag för att handla och sen buss tillbaka. Lyxproblem, ja kanske men jag åkte buss ända till jag var 30. Nu har jag körkort och råd att ha bil så nu vill jag gärna ha den lyxen.
 
Jaha du... Nu hade dom visst ringt min man och lackeringen var inte bra så det skulle göras om. Typiskt.
Det blir ingen bil idag med andra ord men det blir en ny bil imorgon däremot.
Chris har hittat en i Stockholm och jag har bokat tågbiljett till honom så han åker dit i morgon bitti och hämtar den, om inte himlen rasar ner, han bryter foten eller bilen är en stor bluff och egentligen inte finns. :)
Men det blir dock ingen bil förrän sent imorgon kväll/natt.
 
Nu återstår att fundera ut hur jag ska å hem mina kids från Landvetter imorgon när jag inte har någon bil.
Får väl ringa till någon vänlig själ och fråga om dom vill låna ut sin bil till mej en halvtimme...
 
 
Kanske får ta cykeln till flygplatsen helt enkelt...?

Kommentarer
Postat av: Sari-serkku

=)

2012-07-17 @ 16:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback