2012-06-04

Söndag

Idag sov jag väldigt länge.
Var i gång hela lördagen från tidig morgon till sena natten.

Vi började med att städa eftersom våra vänner Anna och Gabriel och deras son William från Skåne skulle komma kl tio men dom ringde och sa att dom tar Liseberg först och kom vid ett.
Då blev det mat och lek och efterrätt och jag rotade fram två flyttkartonger och tre Ica-kassar med babykläder till henne som hon fick låna. Hon ska ha barn efter sommaren.
Sen fick hon med sej en resväska och en mindre väska med Mary Kay grejer. Dom hade det nog fullt i sitt bagage när dom åkte hem. :)

Vid fyra bar det iväg mot Alingsås där Chris barndomsvän Fredrik hade 40 års fest.
Ännu mer mat och efterrätt och så åkte vi hem vid tio.

 



När vi kom hem såg jag grannen sitta i soffan och vinkade till henne att hon skulle komma ut.
Gav henne en present eftersom hon fyllt 30 och då blev jag inbjuden på lite vin och vi satt där och tjötade bort några timmar.
Somnade rätt snabbt när jag sen kom hem och min snällaste bästaste raraste man lät mej sova på morgonen. I love you!
Sen sov han på eftermiddagen så vi har sovit mycket och inte gjort så mycket mer än tagit en promenad till kusin Sanna och fått en kopp kaffe och smaka på pizza från ökända pizzerian i Utby som Zlatan handlat pizza på. :) Den var jättegod!

Imorgon är det ny vecka. Då har jag möjlighet att jobba en dag eftersom Chris jobbar fem av sju och onsdagen är röd dag.
Så torsdagen ska jag till den där skolan igen! :D Vi får väl se var jag ska jobba... Kanske blir det en åttonde klass igen?

God natt allihop!

Kram från K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback