2012-06-16

Lördag

Har känt mej lite off på sista tiden, antagligen för att jag inte äter socker längre.
Det började med att jag blev arg och irriterad men sen övergick det till orkeslöshet och trötthet. Ingenting var kul, ville inte göra nånting alls, bara sitta och glo på tv.
Sen blev Eskil sjuk och jag kunde inte ta mej nånstans utan det blev två innedagar, det gjorde inte saken bättre.
Var lite trött på hemmet och barnen ett tag och jag sa att jag skulle behöva en egen dag.
Så min gulliga man sa att det skulle jag visst få och idag packade han alla ungarna i bilen och så drog dom iväg till slottskogen.
Ja han är den bästa gubben i hela världen. Älskar dej gränslöst Chris!

Sitter här nu själv och funderar på vad jag ska hitta på...
Vi började dagen med att åka till loppis.
Sara hittade ascoola 80 tals rollerblades och så köpte vi två hjälmar.
Två hyllor fick också följa med. Hyllor följer visst alltid med när jag e på loppis.
Dom ska jag försöka ta och måla nu snart och sen ska dom upp på väggen där ute. :)
Idag ska jag också unna mej att äta massa gott och jag har redan unnat mej en dajm. Det var riktgt gott. :) Nam nam!

Igår tog vi en premiärtur med cykeln.
Eskil skumpade där bak med sin rosa cykelhjälm och jag var så himla trött för jag hade jobbat hela dagen. Och när jag ska jobba så är det väldigt märkliget för det händer alltid nått på natten.
Om inte Eskil vaknar så vaknar dom andra barnen eller så sker nått som gör att jag inte får sova. Ragnar tex. Men nu har Ragnar flyttat. Ingenting fanns det i boet heller så jag vet inte vad det var frågan om... kanske kikade dom in stället och beslöt sej för att tanten, hennes fotograferande gubbe och alla hennes ungar var alldeles för jobbig trotts allt....







Jag har spanat in klädet på postorder också.
Börjar tröttna på att jag inte har nått att ta på mej...
Jag gillar att handla på postorder. Bor 10 min från Gbg centrum och nere i Partille centrum har vi jätte-shoppingcenter men jag tycker det e såååå jobbigt att gå där i alla dessa butiker.
Tycker det e bekvämt att handla på nätet och så kommer det hem med posten. Perfect.
Men man kan inte handla allt där, man får lära sej vad som går att beställa och vad som inte kommer att passa på ens kropp, så vissa grejer får man dock pallra sej bort till butikerna och prova ut.

Nä nu ska jag gräva i mitt kylskåp efter nått gott! :)
Ha en underbar helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback