2012-06-25

Måndag
 
Idag har jag varit himmelens trött.
Eskil vaknade vid sju och vi gick upp tillsammans men sen somnade jag om efter en stund och Eskil och Chris lekte en bra stund tills dom kom och sov dom också.
Sedan vaknade vi vid elva! Men jag har ändå varit alldels seg.
 
Vi har fått upp Eskils hylla i alla fall men det fattas en rundstav till den och det gör mej sur. :(
Men det blev fint ändå. Ska åka till Ikea och kolla om man får tag i en sån där kanske...
 
 
Sen gjorde jag mat till Eskil men det dög sådär... Jag som ansträngde mej med att göra lax och koka alla möjliga grönsaker med olika kryddväxter...
Tand nummer åtta kommer nu och han är inte så nöjd. Idag har det varit mycket gnäll.
 
 
Nu ser vi på Sherlock Holmes.
Får nog sluta blogga nu för jag missar allt... Hänger inte med alls...
 
Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback