Japp nu känner jag mej redo för nästa projekt!

Det blir fortsättningen av uteplatsen på framasidan! :)
Om det blir bättre väder imorgon så tar jag fram målarburken igen och på med snygga gråa brallorna och målar bänken.
Har också fyndat hyllor och krukor på vinden som jag tänkte att jag skulle ha på väggen ovanför min bänk och på sidan av huset.
Det kommer att bli jättefint!



Dagens fynd från vinden.

Hyllan som står i mitten hade jag innan i vardagsrummet innan ovanför skrivbordet där jag nu har den stora klockan.
Hyllan hamnade ganska snabbt uppe på vinden för det var liksom för tätt mellan hyllplanena och man kunde bara ställa massa småplock på. Inte praktiskt och det blev fult. :(



Märkte nu när jag tog ner hyllan att man kan ta loss hyllplanena i mitten så jag tog bort ett hyllplan helt och hållet och då blev hyllan mycket bättre!

Alla hyllorna ska målas med utomhusfärg.
Sen ska det fjäskas med min man så han går med på att borra upp alla hyllorna och så får jag införskaffa lite mindre krukor, lite lådor eller korgar, blommor och nån lykta. :)
Loppis...? Blocket kanske. :)

Här nedan följer lite insperation. Samtliga bilder är upphittade på Google:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback