Okej då! Jag ger upp!

Jag får väl ge mej då!
Erkänna mej besegrad helt enkelt!

Idag i affären tog jag ett beslut. Köpte jordgubbar och Chris frågade mej vad jag skulle ha till. Ingenting sa jag och inget godis heller.

Nu e det dags att ta tag i den där vikten då äntligen. Ska köpa en cykel och börja cykla. Sen ska jag äta bättre men ingen diet, bara lite mer sunt.
Godiset och efterrätterna får jag lämna till helgerna och om jag blir supersugen så får jag köpa fem godisar istället för ett halvt kilo. :)

Yes. Wish me luck!

Hittade denna bilden från 2010 bland gamla inlägg.
När jag väger lika lite som jag gör på den bilden - då ska jag göra den kakan som också är med. :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Heja! Klart du klarar detta :-D

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback