ShapeUp!

Laddade ner appen ShapeUp.
Det känns som man får lite mer koll på vad man stoppar i munnen när man skriver upp vad man äter.
Insåg också att Katti bara har massa namnam i sitt kylskåp.
Söt yoghurt tex som blev en himla massa kalorier direkt på bara ett mål! :)
Nu ska vi snart på 40 års fest men vad ska jag då äta när jag inte får äta så många kalorier mer...?
Nej då jag skojar lite, för jag kommer inte att följa den slaviskt, men den var bra för då blir man lite mer medveten.
Bröd har vi hemma också. Riktigt söta limpor som polarkakor och sånt som nästan är det samma som bullar.
Japp, dax att handla lite mer sund mat kanske?
Men nu ska vi åka och handla present till födelsedagsbarnet.
Hej hopp! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback