2012-03-06

Tisdag

Tack fantastiska Lisa som kommer och är barnvakt till Eskil på torsdag! Du e en pärla!

Idag har vi det bara mysigt och jag sitter och dricker kaffe.
Eskil somnade på golvet.
Han satt och lekte på sin lekmatta och plötsligt la han ner huvet på kudden och somnade! Gulligt.
Han var inte ens ledsen utan bara gnuggade ögonen. Sen la han sej ner.
Han var redan trött som bara den för två timmar sedan. Då försökte jag natta honom men det ville han icke. Han bara snurrade runt i sängen, så vi gick upp.



Eskil för två timmar sedan. Jättetrötta ögon





Sova med bilen



Jag hämtade en filt.

Jag kanske ska sova på soffan här en liten stund?
Har vikt tvätt och städat.
Fortsätta med det eller sova på soffan...? Gissa vad jag väljer! :D

Gonatt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback